0
Panna Rosa

Kiedy dostanę swoje zamówienie?

Zamówienia dostępne w regularnej sprzedaży wysyłamy w ciągu 48 h. Przedsprzedaż kieruje się swoimi zasadami, które zawsze znajdziesz w opisie produktu.

Czy mogę przymierzyć Wasz produkt?

Póki co nie mamy takiej przestrzeni, ale zachęcamy do zrobienia tego w domowym zaciszu. Produkty można zwrócić lub wymienić do 14 od dni od momentu otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny.

Czy pakujecie bez plastiku?

Nasze produkty pakowane są bez plastiku. Zamiast foliopaków postawiliśmy na szary ekologiczny papier, oraz pudełka kartonowe częściowo wykonywane z materiałów z odzysku.

Czy mogę spersonalizować swoje zamówienie?

Tak, lecz nie wszystkie produkty podlegają tej usłudze. Najlepszy czas na skorzystanie z tej usługi to przedsprzedaż. Wtedy produkty nie są jeszcze uszyte i mamy zapas tkaniny, który możemy wykorzystać do potrzeb indywidualnych. Personalizacja kosztuje 30 zł, należy dokupić tę opcję do podstawowego zamówienia, a link znajdziecie tu.

Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka to koszt 12 zł paczkomatem, a kurierem 15 zł.

W zamówieniach od 400 zł wysyłka jest darmowa (do wyboru kurier lub paczkomat)

Czy zamówienia można odbierać osobiście?

Odbiór osobisty dostępny jest wyłącznie podczas dużych akcji sprzedażowych tj. przedsprzedaży lub tzw. wietrzenia magazynów. Po dodaniu produktu do koszyka, odbiór osobisty pojawia się jako jedna z opcji wysyłki. Odbiory odbywają się w biurze firmy: Wieluńska 1/14 w Warszawie.

Na co mogę wykorzystać kupon z newslettera?

Kupon ten można wykorzystać na każdą spódnicę lub sukienkę. Zarówno w cenie regularnej, jak i w cenie promocyjnej (outlet oraz przedsprzedaż).

Czy myślicie o wprowadzeniu większej rozmiarówki?

Póki co nie, z racji, że jest to duży koszt dla takiej małej firma, jak nasza. Żeby wyjść naprzeciw takim potrzebom jest u nasz możliwość personalizacji w ramach której możesz zamówić większy rozmiar specjalnie pod Twoje wymiary.